Nomenaments del Bisbat d’Urgell

L’Arquebisbe-Bisbe d’Urgell ha fet pública la següent previsió de Nomenaments per al proper curs, que prendran possessió oportunament, segons convingui en cada cas:

Nomenaments Parroquials:

• Il•lm. Mn. Josep Maria Mauri i Prior, Rector de les Parròquies de St. Andreu d’Arcavell; de Sta. Eugènia d’Argolell; de St. Martí d’Ars; de Sta. Eulàlia de Mèrida d’Asnurri; de St. Tomàs de Calbinyà i de St. Romà de Civís. Manté les seves responsabilitats actuals.

• Mn. Joaquim Cebrian i Puyuelo, Rector in solidum amb Mn. Joan Perera i Faura de les Parròquies de la Mare de Déu Assumpta de Ribes de Freser; de St. Vicenç de Planoles; de St. Cristòfol de Ventolà, de Nevà i de Toses; de St. Esteve de Pardines; de St. Martí de Campelles; de St. Serni de Fustanyà; de St. Feliu de Bruguera; de St. Jaume de Queralbs i de la Capellania del Santuari de la Mare de Déu de Núria.

• Mn. Melcior Querol i Solà, Rector de les Parròquies de St. Jaume de Bellver de Cerdanya; de St. Eloi de Martinet; de St. Andreu de Baltarga; de St. Esteve de Prullans; de St. Serni de Prats i Sansor, de Montellà de Cadí i de Coborriu; de Sta. Eulàlia de Mèrida d´Eller-Cortàs i de Pi; de St. Julià de Pedra-Bor; de St. Joan Baptista de Riu; de Sta. Eugènia de Santa Eugènia; de St. Iscle i Sta. Victòria de Talltendre-Oden i de Sanavastre; de St. Martí d´Arànser; de St. Pere de Lles de Cerdanya; de St. Fructuós de Músser; de St. Llorenç de Das; de la Mare Déu Assumpta de Mosoll i de St. Climent d´Urús.

• Mn. Pere Balagué i Bajona, Rector de la Parròquia de St. Martí de Gausac.

• Mn. Joseph Geethafonkalan, Rector de la Parròquia de La Purificació de Bossòst i de les Parròquies de St. Joan i St. Pere d’Arres; de St. Martí d’Arró i de Benòs-Begòs; de St. Pere de Bausen; de St. Serni de Canejan; de Sta. Maria d’Es Bòrdes; de St. Joan Baptista de Les i de la Mare de Déu Assumpta de Vilamòs. Manté el nomenament de Vicari Parroquial de St. Miquel de Vielha.

• Mn. Lluís Eduard Salinas i Muñoz, Rector de la Parròquia de St. Iscle i Sta. Victòria de La Massana, al Principat d’Andorra.

• Mn. Pere Morales i Moreno, Vicari parroquial de la Parròquia de Sta. Maria de Puigcerdà i de les parròquies de St. Miquel d’Isòvol; de St. Pere d’Olopte; de Sta. Eugènia de Saga i de St. Tomàs de Ventajola.

• Mn. Cinto Busquet i Paredes, Prevere Adscrit a la Parròquia de St. Pere d’Alp.

Nomenaments No Parroquials:

• Mn. Cinto Busquet i Paredes, Director Espiritual i Cap d’Estudis del Seminari Diocesà d’Urgell.

• Gna. Visitació Lorenzo Herrero religiosa de la Sda. Família d’Urgell, Delegada diocesana de Pastoral de la Salut.

Jubilacions:

• El Sr. Arquebisbe ha acceptat la jubilació del M.I. Mn. Ramon Porredon i Escolies. Resta com a Canonge emèrit de la S.E. Catedral de Sta. Maria de La Seu d’Urgell.

• El Sr. Arquebisbe també ha acceptat la jubilació del M.I. Mn. Josep Amiell i Solé. Resta com Canonge emèrit de la Catedral i Prevere Adscrit amb facultats a la Parròquia de St. Miquel de Vielha on té la residència.

Estudis:

• Mn. Emili Villegas i Artacho, enviat a cursar estudis de Litúrgia al Pontifici Ateneu St. Anselm de Roma.

La Seu d’Urgell, 28 de juliol de 2014

logobisbat-feed