Felicitació del Copríncep al nou President de la República Italiana S.E. Sergio Mattarella

L’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra ha enviat una Carta de felicitació al nou President de la República Italiana que prendrà possessió solemne el dia 3 de febrer, Excm. Sr. Sergio Mattarella.

El Copríncep li desitja «encert en aquesta nova i tan alta responsabilitat de servei a l’estimat Poble Italià», i l’encomana a Déu «perquè us beneeixi i protegeixi, i us ajudi en la vostra delicada missió.»

També li envia els seus millors sentiments de consideració i respecte, que uneix als de les Autoritats i tot el Poble Andorrà.

mattarella-presidente-repubblica-600x250

Compartir
Laicos comprometidos
d’Amic e Amat
Laicos comprometidos
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Continúo este camino dominical de profundización en el Concilio Vaticano II. Hoy deseo presentaros el decreto Apostolicam actuositatem, sobre el apostolado de los laicos. Es un texto que, leído con fe y serenidad,
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda