Trobada d’inici de curs de Vida Creixent

El Moviment Vida Creixent d’Urgell i Andorra va celebrar la reunió d’inici de curs el matí del dimecres 23 de setembre a la Casa del Bisbat, presidida per la Coordinadora diocesana, Maria Carme Ribes.
A la reunió van organitzar el calendari de trobades i activitats per al present curs, amb especial atenció a la trobada del dia de la Candelera, quan se celebra la solemnitat dels sants Patrons del Moviment, Sant Simeó i Santa Anna; i a la trobada diocesana de tots els grups parroquials del Bisbat d’Urgell, que es farà probablement cap al mes de març de 2016.
També es va tractar del tema que es desenvoluparà durant el curs: “El nostre entorn i el nostre creixement personal”, el qual “ens convida a no jubilar-nos de la vida, ni de la família, ni dels amics, ni de les activitats socials ni del voluntariat que estigui al nostre abast”.
La reunió es va cloure amb una crida a tota la gent gran del Bisbat perquè se sumi a les activitats del Moviment Vida Creixent.