Cadena de pregària per les vocacions al novembre

Escriuren els Delegats de Pastoral vocacional de la Diòcesi Mn. Ignasi Navarri i Mn. Alfons Velásquez una carta a les comunitats cristianes on ens diuen:

“Un any més, la Delegació Diocesana de Pastoral Vocacional del Bisbat d´Urgell, ens convoca a la “Cadena de Pregària per les Vocacions” organitzada a nivell de les 10 diòcesis amb seu a Catalunya. L’experiència dels darrers anys ha resultat molt positiva en moltes comunitats parroquials i religioses, tant a nivell comunitari com a nivell personal.  És per això que, enguany, la vol tornar a repetir.

A la nostra diòcesi d´Urgell li correspon organitzar aquesta cadena de pregària: el divendres 6, el dilluns 16 i el dijous 26 de novembre. Es tractaria de donar a conèixer i de recordar a la vostra comunitat parroquial o religiosa aquesta proposta de pregària per les vocacions. Seria bo que, abans del dia 2 de novembre, féssiu arribar la vostra intenció de pregària, indicant els dies i les hores a la secretaria del Bisbat, a través dels e-mails:  inb@bisbaturgell.org  o bé despatx@bisbaturgell.org, o bé trucant al telèfon del Bisbat (973 35 00 54 – Pili).

Us adjuntem el material que s’ha editat amb motiu de la Cadena de Pregària per les vocacions d’aquest any (cartell i sumari). Enguany aquesta iniciativa de Pregària se centra en la Família com a font de Vocacions.

El Sr. Arquebisbe, a través del Full Dominical, convidarà tots els fidels de la Diòcesi a intensificar aquesta pregària per les vocacions.

Us agraïm en nom de la Delegació la vostra col·laboració i la vostra bona disponibilitat.”