Nou Director del Museu Diocesà d’Urgell

P3230044
L’Arquebisbe d’Urgell ha nomenat el M.I. Mn Josep Maria Mauri i Prior, nou Director del Museu diocesà d’Urgell per a un període de tres anys, en substitució de Mn. Nemesi Marquès després que aquest hagi esgotat el seu trienni de nomenament.

El Museu Diocesà d’Urgell és una institució de l’Església diocesana d’Urgell que té com a objectiu preservar els béns sacro-artístics de la Catedral i de les altres esglésies de la Diòcesi, sempre d’acord amb la seva funció cultural i religiosa.

A més vol difondre el coneixement, estudi i difusió de les obres que hi són dipositades. Hi ha el projecte de renovar i ampliar el Museu, gràcies a l’adquisició d’un immoble proper, amb una portalada del segle XV, Cal Roger.