Ha mort Mn. Antoni Mirabet i Bullich

El dimecres dia 23 de març, a Lleida, ha mort Mn. Antoni Mirabet i Bullich, després d’una llarga malaltia. Al cel sia! Tenia 75 anys d’edat i en feia 51 que era sacerdot.

Mn. Antoni Mirabet i Bullich havia nascut a La Seu d’Urgell, el dia 12 d’octubre de 1940, i cursà els estudis de Filosofia i de Teologia al Seminari Diocesà d’Urgell. Ordenat de prevere a la Parròquia de St. Feliu de Sort, el dia 28 de juny de 1964, el Sr. Bisbe el nomenà Vicari de la Parròquia d’Agramunt i Encarregat de Coscó i de Les Puelles.

Al cap de dos anys, li encarregaren Guils i Pallerols del Cantó, Junyent i Castellàs i fou nomenat professor del Seminari diocesà d’Urgell.

L’any 1969 se li confiaren les Parròquies de Noves de Segre i Taús que serví pastoralment durant 34 anys. Compaginava la seva tasca parroquial amb la direcció del Full Dominical de la Diòcesi d’Urgell i era col·laborador del setmanari Catalunya Cristiana, dels anys 1972 al 2003.

L’any 2003 fou nomenat Rector d’Isona i dels pobles veïns: Abella de la Conca, Basturs, Benavent de la Conca, Biscarri, Bóixols, Conques, Covet, Figuerola d’Orcau, Llordà, Orcau i Sant Romà d’Abella.

Al cap de 5 anys, l’any 2007, fou nomenat Rector d’Oliana i la Valldan, fins que el 2008 ja malalt, passà a residir al Seminari diocesà de La Seu d’Urgell. En agreujar-se la seva salut, passà a residir a la Residència Caser Residencial, Castell d´Oliana, i després a la Residència Joviar de Lleida, on ha estat cuidat amb molt d’amor i vetllat per la seva família.

El dia 23 de març de 2016, als 75 anys, i a les portes de la Pasqua, ha descansat en la Pau del Senyor, a Lleida. Que el Pare misericordiós l’aculli amb la seva bondat, i pugui contemplar eternament la faç de Déu!