Visita a les Missioneres Filles de l’Immaculat Cor de Maria a Balaguer

Dissabte dia 16 de juliol l’Arquebisbe va aprofitar la seva presència a Balaguer en la celebració de la M. de Déu del Carme, per visitar la Residèncai de les germanes grans de les Missioneres Filles de l’Immaculat Cor de Maria de la ciutat de Balaguer.

Amb un diàleg sincer i fratern les Religioses pogueren saludar l’Arquebisbe i ell els pogué explicar les darreres novetats de la Diòcesi com la festa joiosa viscuda el dia 15 en la clausura de la fase diocesana del procés de beatificació dels Servents de Déu Mn. Josep Moles i Torrents, prevere diocesà d’Urgell, i de 74 companys seus sacerdots, així com del laic Lluís Farré i Trilla, màrtirs de Crist.

Després de rebre la benedicció apostòlica les Religioses volgueren agrair a l’Arquebisbe la seva presència i pregària.