Trobada formativa de la “Fundació Esplais Sta. Maria de Núria” (FEMN) a AINA Canillo

El cap de setmana del 30 de setembre al 2 d’octubre va tenir lloc a la Casa de Colònies d’AINA (Canillo – Principat d’Andorra) una trobada formativa dels monitors de la Fundació Esplais Sta. Maria de Núria (FEMN). Hi van assistir uns 90 monitors dels diferents Esplais de la Diòcesi d’Urgell acompanyats pel President de la FEMN, Sr. Eloi Villalta, i pel Delegat diocesà de joventut del Bisbat d’Urgell, Sr. Lluís Plana. El dissabte dia 1 d’octubre, el Consiliari diocesà de la FEMN, va presidir l’Eucaristia jubilar al Santuari-Basílica de la Mare de Déu de Meritxell amb el ritu previ del pas de la porta santa.

L’Arquebisbe Joan-Enric s’hi va fer present el diumenge dia 2 d’octubre mantenint una trobada amb el President, Administrador, Representant del departament de formació i Representants de centres de la Fundació. Es va interessar per les inquietuds i reptes de la Fundació i junts van valorar les colònies i activitats de lleure de l’estiu 2016. A continuació l’Arquebisbe pogué saludar els monitors i dinar amb ells a la casa de colònies i els adreçà unes paraules d’ànim, recordant-los que eren uns referents per als infants i adolescents i animant-los a perseverar en l’amor a Jesucrist vivint el servei al lleure com una manifestació de l’Evangeli que ens mana “fer-nos com els infants” i “acollir-los perquè s’acull el mateix Jesucrist en ells”.