Urgell participa en l’assemblea extraordinària de Mans Unides

Els dies 21, 22 i 23 d’octubre es van celebrar a la Casa de Oración de San José a l’Escorial,  les Jornades de Formació i l’Assemblea extraordinària de Mans Unides. El bisbat d’Urgell ha estat representat per la Presidenta Diocesana, Sra. Teresa Cabanes, que anava acompanyada d’un voluntari de l’entitat. S’hi han reunit un total de 450 persones representants de les 71 Delegacions Diocesanes que composen l’Organització.

Les Jornades van començar amb la conferència inaugural a càrrec de Mn. Fernando Chica, representant del Vaticà davant la FAO, amb un contingut molt interessant ja que va posar molt emfàsis en que és possible acabar amb la fam al món, ja que hi ha prou aliments per a tothom; el que falta és un repartiment més just.

El dissabte va estar destinat a diferents tallers i a celebrar l’Assemblea extraordinària on es va aprovar el pressupost pel proper any i es van tractar diferents temes d’interès com el pla estratègic i la necessitat d’anar avançant amb les noves tecnologies i diferents temes d’interès.

També es va presentar el resultat del primer semestre on s’aprecia un manteniment dels ingressos.

Durant els tres dies hi va haver un molt bon ambient i s’ha constatat que Mans Unides manté una molt bona posició en les entitats destinades a la Cooperació Internacional.