Benedicció del Pavelló per a pelegrins al Col·legi Espanyol St. Josep de Roma

El diumenge 29 de gener, coincidint amb la memòria del beat Mn. Manuel Domingo i Sol, fundador del Operaris diocesans i del Col·legi espanyol St. Josep de Roma, fou beneït el nou Pavelló per a pelegrins “Sant Joan d’Àvila”, annex al Col·legi. La benedicció fou presidida pel Cardenal Ricardo Blázquez, President de la Conferència episcopal Espanyola i membre del Paronat del Col·legi, i hi assistí l’Arquebisbe d’Urgell i President de la Comissió episcopal de Seminaris i Universitats de la CEE Mons. Joan-Enric Vives.

Abans de la benedicció, tingué lloc l’Eucaristia presidida per l’Arquebisbe de Sevilla i Patró del Col·legi Mons. Juan J. Asenjo, i concelebrada per l’Arquebisbe Secretari de la Congregació per al Clergat Mons. Jorge C. Patrón, Mons. Vives i diversos bisbes espanyols, que assistiren a la festa, el Superior general dels Operaris diocesans i el Rector del Col·legi, amb altres prelats que treballen a la Cúria i els col·legials sacerdots. Hi assistiren el Primer Conseller de l’Ambaixada prop de la Santa Seu, els constructors i finançadors del projecte i altres famílies. Tot es va viure en un clima de festa, admirant les bones instal·lacions amb què compta a Roma la Conferència episcopal Espanyola.

Aquest Pavelló pot acollir més de dos-cents pelegrins, i està dotat de Capella, sales de reunions, i bones instal·lacions totes renovades i té interès a donar un acollida familiar càlida i casolana.