Reunió a Vielha de Responsables del Secretariat Interdiocesà de Catequesi de Catalunya i les Illes Balears (SIC)

Els dies 19 al 20 de juny a Vielha (Val d’Aran-Bisbat d’Urgell) els responsables del SIC, encapçalats per Mn. Joan Maria Amich, Director, van tenir una reunió de treball per revisar i planificar el seu servei catequètic i aprofundir en la formació dels catequistes. Hi va participar el Vicari Episcopal d’Urgell i Delegat de catequesi, Mn. Antoni Elvira que els va acollir, juntament amb l’Arxiprest de la Val d’Aran, Mn. Pere Balagué.

El dia 20 de juny l’Arquebisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives s’hi va poder fer present i els donà la benvinguda a la Diòcesi d’Urgell i els agraí el seu treball silenciós però eficient durant tot l’any i els animà a treballar conjuntament amb les delegacions de joventut, ensenyament i família, per tal de treballar el document preparatori del pròxim Sínode de Bisbes de l’any 2018 sobre els joves, la fe i el discerniment vocacional.

El vespre del dia 20 l’Arquebisbe Joan-Enric presidí l’Eucaristia a la Parròquia de St. Miquel de Vielha concelebrada pels Delegats diocesans de Catalunya i les Illes Balears que presentà als fidels, i els agraí públicament el seu treball i dedicació envers els infants, joves, adolescents i també els adults que s’inicien a la fe o que la redescobreixen amb un sentit nou.

Un dels membres del SIC, Mons. Antoni Vadell, delegat de Mallorca i Vicariu episcopal per a la nova evangelització acaba de ser nomenat Bisbe Auxiliar de Barcelona pel Papa Francesc.