Condol i solidaritat del Copríncep amb el Poble Portuguès

L’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra va enviar una Carta al President de la República de Portugal, Excm. Sr. Marcelo Rebelo de Sousa expressant el condol i la solidaritat del Poble Andorrà amb el Poble Portuguès després dels terribles incendis soferts en els darrers dies.

El text de la Carta és aquest:

“En nom del Poble del Principat d’Andorra, de les Autoritats i en el meu propi, desitjo fer-vos arribar el meu sentit condol per les víctimes dels terribles incendis d’aquests darrers dies al centre de Portugal, perquè ho feu arribar a les famílies entristides per aquestes pèrdues tan irreparables de persones i de béns.

“En aquestes hores de commoció, us asseguro la solidaritat així com la comunió i la proximitat dels Andorrans amb el dolor de Portugal, amb tots els ferits i afectats per aquests desgraciats incendis, i encomano els difunts a la misericòrdia de Déu, demanant-li que els aculli en la pau i en la llum de la seva vida eterna.


“El Principat d’Andorra està commogut per aquesta desgràcia que afecta el Poble Portuguès, i us envia un càlid missatge de consol per a totes les persones durament colpejades per aquesta tragèdia del foc, amb el desig que puguin trobar la solidaritat i l’ajuda que necessiten en aquestes hores de gran dolor. Que Déu sostingui i salvi
l’estimat Poble de Portugal, amb tants llaços familiars i de fraternitat amb el Principat d’Andorra.”

 

Compartir
Un solo cuerpo, un solo Espíritu y una sola esperanza
d’Amic e Amat
Un solo cuerpo, un solo Espíritu y una sola esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

En pleno invierno, comenzamos este domingo el llamado Octavario de oración por la unidad de los cristianos. Cada año, del 18 al 25 de enero, estamos invitados a tomar conciencia de que todos los cristianos
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda