Celebració dels 50 anys de prevere de Mn. Josep M. Aresté

Mn. Josep Maria Aresté va celebrar el dia 24 de juny els seus cinquanta anys d’ordenació presbiteral a la Parròquia de la Mare de Déu Assumpta de Bellvís juntament amb les comunitats parroquials que ara serveix d’El Poal, Els Arcs i Bellvís.
Presidí l’Eucaristia d’acció de gràcies el mateix Mn. Josep Maria i concelebraren Mn. Joan Pujol, Arxiprest de Noguera, i els preveres de l’Arxiprestat de Noguera que van voler acompanyar Mn. Aresté en aquesta jornada d’acció de gràcies a Déu pel do del seu ministeri sacerdotal.
Mons. Joan-Enric Vives s’uní a l’Eucaristia d’acció de gràcies a través d’una carta que fou llegida per un membre de la comunitat parroquial on li expressava: “Gràcies, Mossèn Josep Maria, per tant de servei, del qual també jo n’he estat testimoni en aquests darrers anys. És l’acció de gràcies del poble de Déu perquè el Senyor no el deixa sense pastors que el guiïn i alimentin amb la Paraula i els Sagraments.»
Després de l’Eucaristia els gegants de Bellvís volgueren també agrair a Mn. Josep Maria Aresté el seu servei i dedicació al poble i un petit aperitiu de germanor clogué la jornada festiva.

Fotos: Jaume Ros