Esmorzar solidari al Col·legi Mare Janer

Els alumnes del Col·legi Mare Janer van celebrar el dilluns 11 de juny un esmorzar solidari, amb l’objectiu de fer els infants sensibles a la realitat d’altres infants amb menys possibilitats econòmiques. Els nens van pagar un euro per l’esmorzar de pa amb xocolata. La recaptació que es va fer d’aquest esmorzar està destinada al Casal d’estiu que les Germanes de la Sagrada Família d’Urgell realitza a Cervera.

L’activitat forma part del gruix d’actes de caire solidari que es realitzen durant el curs. Es va iniciar al pati amb unes paraules de benvinguda, i després una pregària. L’animació de la música, el bon temps i la gresca va acompanyar els alumnes i professors a l’hora de compartir els cants, seguir el ritme i cantar amb força el desig d’un món més just i el convenciment de que de nosaltres depèn fer-lo possible. Petits, nens, joves i professors van pregar per totes aquelles persones que viuen el seu dia a dia amb dificultats.

En tant que gaudien de l’esmorzar van cantar i ballar acompanyats per la Mar Capdevila, que a més de ser companya i mare de l’escola també es dedica a la música, la seva gran vocació i a la que tothom va agrair molt el seu suport.

Compartir
Juan de la Cruz, aventurero de Dios, luz en la noche
d’Amic e Amat
Juan de la Cruz, aventurero de Dios, luz en la noche
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell:

En este domingo de Adviento se celebra la fiesta de San Juan de la Cruz, carmelita, poeta, místico, doctor de la Iglesia y patrón de los poetas de lengua castellana. Nació en 1542 en Fontiveros (Ávila) y
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda