Camí de Lièbana dels joves d’Urgell

El pelegrinatge de fe i amistat al monestir de Santo Toribio de Liébana que han dut a terme els joves de la Diòcesi d’Urgell des del passat dia 30 de juny està a punt d’arribar a la seva conclusió. El proper dia 11 de juliol els joves, si Déu ho vol, arribaran a Liébana, després que el cap de setmana del  7 i 8 de juliol van passar de Santillana del Mar i a Sant Vicente de la Barquera i ja van deixar el Cantàbric i el tram de Camino de Santiago que han seguit.

Els joves estan vivint l’experiència amb bons ànims malgrat l’esforç físic que estan fent, des de que van sortir de Bilbao, el passat diumenge dia 30 de juny. Han recorregut ja més de 150 quilòmetres, dormint en els albergs que han trobat en el Camino o fent acampada, com van fer a Santander, i en alguns casos, com els va passar a Castro Urdiales, acollits a la mateixa parròquia.

L’activitat, proposada i organitzada per la Delegació de Joventut del Bisbat d’Urgell, està sent seguida per joves d’ESO que formen part dels grups TXt de la diòcesi. Els acompanya el Delegat de Joventut, Lluis Plana, i tres monitors de suport.