Espiritualitat ecològica.- Conferència a Andorra des de Càritas

El dia 14 de novembre a la sala de conferències de Santa Maria del Fener (Andorra la Vella), el Delegat episcopal de Càritas espanyola, Mn. Vicente Martín, va impartir una conferència amb el títol «L’espiritualitat ecològica». La ponència va subratllar els ensenyaments del Papa Francesc sobretot a partir de la seva Carta encíclica “Laudato si”.

El ponent va subratllar les vinculacions entre els valors de Càritas i el sosteniment d’una actitud de cura vers la natura i les persones. El Papa Francesc ha demanat fer una reflexió sobre els estils de vida, perquè l’home ha creat un estat d’emergència climàtica que amenaça la vida. D. Vicente Martín va exhortar: “la gent de Càritas ens hem d’implicar, reflexionar i animar els altres a cercar noves alternatives per cuidar la nostra germana terra, i és que com bé diu el Papa, no només hem d’estimar els animals, hem de tenir també amor i tenir cura d’un entorn global”. El ponent remarcà que Déu creador té un designi amorós amb la natura i els seus fills, amb justícia i amb pau, i va encoratjar els responsables i agents de Càritas a seguir endavant en el seu treball ambiental i de conservació de la casa comuna de la creació.

Foto: ANA

Compartir
Juan de la Cruz, aventurero de Dios, luz en la noche
d’Amic e Amat
Juan de la Cruz, aventurero de Dios, luz en la noche
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell:

En este domingo de Adviento se celebra la fiesta de San Juan de la Cruz, carmelita, poeta, místico, doctor de la Iglesia y patrón de los poetas de lengua castellana. Nació en 1542 en Fontiveros (Ávila) y
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda