Trobada dels treballadors de Càritas Diocesana i “Nougrapats”

El dimecres 7 de gener i al Centre Sant Ot de La Seu d’Urgell va tenir lloc una sessió d’informació per als treballadors de Càritas i Nougrapats, convocats per la direcció de Càritas Diocesana, amb l’objectiu d’aprofundir un seguit de temes del dia a dia de la tasca de Càritas al Bisbat, i a la vegada compartir-los amb tot l’equip de treballadors que formen part de Càritas Diocesana d’Urgell, dels diferents centres i programes que es duen a terme.

En el primer moment de la reunió s’hi va fer present el Sr. Arquebisbe i President de Càritas Diocesana, Mons. Joan-Enric Vives, qui va felicitar la tasca que es fa, i a la vegada va animar a continuar treballant i donant resposta a les necessitats, ajudant els moments socials difícils que estem vivint i que afecten moltes famílies i persones del nostre bisbat. Després va dirigir la pregària i tot seguit es va fer una presentació de l’equip humà i les tasques que fan a la Càritas Diocesana.

Més endavant el Director de Càritas, Josep Casanova, va fer un balanç del que ha estat la feina feta fins ara, dels projectes, de les propostes a curt i llarg termini, així com va presentar el nou organigrama i tasques que comportarà. Tot seguit la Coordinadora de Càritas Diocesana, Marta Fortuny va presentar el pla estratègic per als propers anys. Una presentació dels eixos del pla, repartits en cinc prioritats, així com l’inventari de les actuacions a desplegar, amb un total de 26 objectius. Els cinc eixos prioritaris han quedat definits en:
1. Fer i redactar un model d’acció comuna
2. Fer una gestió i promoció dels agents de Càritas
3. Fer una bona comunicació
4. Fer una actualització del compromís d’acció social
5. Fer una millora de la gestió interna
En acabar aquesta presentació va tenir lloc un diàleg entre els assistents amb les seves opinions i suggeriments. Al migdia es clogué la trobada amb un dinar de germanor, que va comptar amb la majoria de treballadors de Càritas Diocesana i de l’empresa Nougrapats.

01 jornada treballadors03 jornada treballadors