Reunió dels membres del Tribunal eclesiàstic d’Urgell amb l’Arquebisbe

El dia 2 de novembre, al Seminari d’Urgell, va tenir lloc una trobada dels membres del Tribunal eclesiàstic d’Urgell amb l’Arquebisbe Mons. Joan-Enric Vives.

Era una primera presa de contacte de tots els membres del Tribunal després de la renovació establerta per l’Arquebisbe fa uns dies.

Hi foren presents el Vicari Judicial M.I. Mn. Jaume Vila, els jutges diocesans M.I. Mn. Benigne Marquès i Mn. Pau Bellido; el Notari actuari M.I. Mn. Agustí Brescó, i el Defensor del Vincle i Promotor de Justícia Mn. David Codina. No hi pogué assistir el Vicari judicial de Lleida M.I. Mn. Antoni Agelet, que també és adscrit com a jutge diocesà al tribunal eclesiàstic d’Urgell.

Van repassar la situació actual i les tasques que es duen a terme al Tribunal d’Urgell, van dialogar sobre el que suposarà l’aplicació del motu proprio del Papa Francesc sobre el procés de nul·litats matrimonials que entrarà en vigor el proper 8 de desembre, i van poder fer prospectiva sobre el present i futur del servei pastoral i jurídic del Tribunal.