Reunió de la Delegació diocesana de Pastoral de la Salut

El 10 de novembre a la Casa del Bisbat de La Seu d´Urgell ha tingut lloc la reunió de la Delegació de Pastoral de la Salut presidida per la delegada diocesana, la Gna. Visitació Lorenzo, religiosa dela Sda. Família d’Urgell. La delegada ha presentat les aportacions de: Les Jornades Nacionals de Pastoral de la Salut celebrades a Madrid el passat mes de setembre; la reunió del Secretariat Interdiocesà de Pastoral de la Salut, celebrat a Barcelona el passat mes d´octubre; el Simposi sobre pastoral hospitalària celebrat a El Escorial, i la XXVII Jornada Catalana de Pastoral de la Salut, celebrada al Seminari Conciliar de Barcelona, també el passat mes d´octubre.

A continuació s´ha procedit a programar les principals activitats de la Delegació de cara al nou curs:

• La celebració del dia Mundial del Malalt, el dia 11 de febrer, festivitat de la Mare de Déu de Lourdes.
  • La Jornada Diocesana de Formació de Pastoral de la Salut, a La Seu d´Urgell, el dissabte dia 12 de març.
  • La Pasqua del malalt, el dissabte dia 7 de maig que tindrà lloc a Guissona.

També s´ha informat del 38è pelegrinatge diocesà  a Lourdes, dels dies 23 al 26 de maig de 2016.