El Copríncep Episcopal ofereix la Recepció de Nadal a les Autoritats i al Poble d’Andorra el 23 de desembre a les dotze del migdia

L’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep Episcopal, Mons. Joan-Enric Vives, oferirà el proper 23 de desembre a les 12:00 la tradicional recepció amb motiu de les festes de Nadal a les Autoritats i al Poble d’Andorra. L’acte se celebrarà al Palau Episcopal.

A la recepció és previst que hi assisteixin els representants de les principals institucions públiques del Principat; una àmplia representació de les entitats socials, polítiques i econòmiques andorranes i els membres de la Cúria diocesana. També és prevista la representació del Copríncep Francès, dels Ambaixadors residents a Andorra, i de l’Ajuntament de La Seu d’Urgell.

Compartir
La visita pastoral a la Parroquia de Escaldes-Engordany
d’Amic e Amat
La visita pastoral a la Parroquia de Escaldes-Engordany
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,
queridos fieles de Escaldes-Engordany,

Os saludo a vosotros, los que, santificados por Dios y Salvador nuestro Jesucristo, habéis tenido la suerte de una fe tan preciosa como la nuestra. Que el conocimiento
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda