Les parròquies de la Vall Fosca visiten el pessebre vivent de St. Guim de la Plana

Com activitat de les festes de Nadal, les Parròquies de la Vall Fosca, acompanyades pel diaca Mn. Josep Montoya, van visitar el pessebre vivent de Sant Guim de la Plana, ben a prop de Guissona. El dia 27 de desembre, dins les festes, un grup nombrós de fidels van gaudir d’aquest espectacle d’imatges de diferents oficis presentades magníficament dins de l’espectacular Castell del mateix poble, per on es fa tot un recorregut.

En el pessebre hi col.labora tot el poble de forma totalment voluntària, presentant unes estampes de forma estàtica molt reals. Al gran pati del Castell hi ha representat el Pessebre on no hi falta cap detall. Fins i tot hi ha l’acompanyament d’un àngel màgicament present sobre el portal. Tot i el fred, i la llarga espera, tot plegat s’ho va valdre i van passar una bonica tarda de festes de Nadal.

Compartir
Redescubramos el Concilio Vaticano II
d’Amic e Amat
Redescubramos el Concilio Vaticano II
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor me dirijo a vosotros para iniciar una serie de glosas dominicales en las que iremos conociendo, paso a paso, el Concilio Vaticano II. Lo haremos como quien vuelve a una fuente
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda