Reunió del SIJ a Pallejà

Els passats 12 i 13 de gener, els delegats de joventut dels bisbats amb seu a Catalunya (Secretariat Interdiocesà de Joventut) van fer dos dies de formació i reunió al voltant dels diferents temes que són motiu de treball a les reunions.
La psiquiatra Mar Álvarez i el director de Càritas Barcelona, Eduard Sala, van parlar als delegats sobre les ferides dels joves a nivell psicològic i social, tot veient la necessitat de conèixer aquesta realitat per poder donar resposta des de l’acompanyament pastoral.
El treball d’aquests dos dies s’ha centrat en la jornada interdiocesana d’animadors i animadores d’adolescents i joves que anirà al voltant també de les ferides dels joves, en el marc de l’any de la misericòrdia. També s’ha fet feina al voltant de la coordinació de la JMJ a Cracòvia.