Reunió del Consell Pastoral Diocesà d’Urgell a Balaguer

El dia 6 de febrer va tenir lloc a la Casa d’espiritualitat del Sant Crist a Balaguer la reunió ordinària del Consell Pastoral Diocesà, sota la presidència de l’Arquebisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives, i del Secretari Sr. Adolf Tugues. En aquesta ocasió van poder-hi assistir els seminaristes de la Diòcesi com a oients, per conèixer aquest òrgan de comunió diocesana i de coresponsabilitat eclesial.

En aquesta sessió es van tractar: el tercer objectiu prioritari de la Diòcesi, explicitat pel Vicari per a l’acció pastoral Mn. Antoni Elvira, i el desenvolupament i el calendari d’accions de l’any jubilar de la misericòrdia, a càrrec el Vicari general Mn. Ignasi Navarri.

També l’Arquebisbe aportà una reflexió sobre la situació dels refugiats sirians i iraquians, després del seu recent viatge a Jordània amb la Coordinadora de Conferències episcopals en suport dels cristians de Terra Santa. I la Presidenta de Mans Unides, Teresa Cabanes, explicà la present Campanya contra la Fam, i els resultats del darrer any. També es donaren altres informacions de patrimoni i restauració per part del Vicari general Mn. Josep M. Mauri, i altres informacions diocesanes, amb el calendari del proper mig any.