Càritas de Sant Julià agraeix el suport de la parròquia en la campanya de Nadal

Càritas Parroquial de Sant Julià de Lòria (Andorra) ha volgut agrair l’esforç dels veïns de la parròquia en el suport a la campanya de Nadal, que s’ha realitzat per quart any consecutiu i en la que es van recaptar 5.914 unitats de productes alimentaris, d’higiene personal o d’higiene domèstica que ha rebut l’organització. Aquestes productes s’aniran lliurant al llarg de l’any a les persones que ho necessitin. Mn. Pepe Chisvert, rector de Sant Julià, i el President de Càritas parroquial, Jordi González, han presentat els resultats en una roda de premsa el 9 de febrer als mitjans andorrans, en la que també s’ha presentat la pàgina web d’aquesta Càritas i un sistema de retolació i de visita virtual per la parròquia, potenciat des del Comú de Sant Julià.

La pàgina web de Càritas Parroquial ha estat preparada per dues persones voluntàries: Jaume Ramisa i Eduard Kirchner, que també s’encarregaran del seu manteniment. La web, de caràcter eminentment pràctic, vol ser «una eina per a que aquell que demana ajuda trobi la informació que necessita, i d’altra banda, també per a que aquell que vol donar sàpiga de manera transparent que es fa amb els seus diners o ajuts», tal com ha explicat Jordi González. A més facilitarà no solament la informació actualitzada de Càritas Parroquial, sinó també la comunicació amb voluntaris i col·laboradors i persones interessades i les ajudes a tercers.

Finalment, Meritxell Teruel, consellera de Turisme del Comú de Sant Julià de Lòria, ha presentat públicament una nova retolació amb codis QR de les imatges i pintures d’interès artístic de l’església parroquial i el nou sistema de visita virtual a la mateixa església a través de Google Earth.