Conferències de Mons. Vives a Las Palmas de Gran Canària

Els dies 29 de febrer i 1 de març l’Arquebisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives, President de la Comissió episcopal de Seminaris i Universitats, de la Conferència Episcopal Espanyola, va ser convidat per la Diòcesi i el Seminari de Canàries per tenir diverses intervencions amb motiu del proper Dia del Seminari 2016.

El dilluns dia 29 va ser dedicat a visitar algunes Parròquies i el Santuari de la Patrona de la Diòcesi, Ntra. Sra. del Pino així com sobretot de compartir amb als seminaristes, amb un col·loqui obert en el qual estaven presents el Bisbe de la Diòcesi de Canàries, Mons. Francisco Cases Andreu, així com el Rector Rv. Salvador Santana, el formador Rv. Eloy Santiago i el Director espiritual Rv. Juan Carlos Arencibia, i els nou seminaristes majors de la Diòcesi.

L’endemà dia 1 de març, Mons. Vives va tenir l’acte central amb una conferència per als preveres de la Diòcesi i els seminaristes, al Centre Teològic diocesà, sobre «Els preveres i la pastoral vocacional», amb un llarg diàleg que abordà el nou Pla formatiu que preparar la Santa Seu, així com qüestions d’actualitat.

A la tarda va visitar la Catedral acompanyat pel Bisbe de Canàries, va concedir una llarga entrevista a la ràdio diocesana «Radio Tamaraceite, Onda Parroquial» i es va entrevistar amb els membres de la Delegació diocesana de Pastoral vocacional que estaven preparant la Jornada de pregària per les vocacions del proper mes d’abril.