Urgell participa en la 2ª Jornada Interdiocesana d’Animadors de joventut

12 monitors i acompanyants de pastoral de la delegació de Joventut del Bisbat d’Urgell participen el proper dia 5 març en la 2a Jornada Interdiocesana de Pastoral Juvenil, al Col·legi Major Lestonnac de Barcelona. Enguany la jornada de formació i intercanvi es dedica a analitzar i comprendre com ser instruments de misericòrdia i com tractar aquest tema amb els nostres adolescents i joves.
Tindrà lloc una taula rodona amb la Mar Àlvarez, psiquiatra juvenil, Josep Maria Carod, capellà de presons de joves i en Lluís Plana, delegat de joventut de la diòcesi de l’Urgell.

Els objectius de la Jornada són:

1. Formar els animadors/es en clau pastoral.
  2. Acompanyar els joves, especialment aquells i aquelles que tenen problemàtiques personals sensibles.
  3. Donar pautes per ajudar a acompanyar els joves i les seves ferides.
  4. Incorporar la vessant social dins dels projecte d’acompanyament grupal.
  5. Acollir l’anunci de la misericòrdia i del perdó per tal de fer-les present en les relacions amb els altres.
  6. Sensibilitzar els participants sobre l’opció preferencial pels pobres de l’Església.