Confirmacions d’un 2n. grup a Escaldes-Engordany

El dia 3 de maig va tenir lloc a la Parròquia de St. Pere màrtir d’Escaldes-Engordany (Principat d’Andorra) el segon torn de confirmacions dels joves de la Parròquia que reberen el sagrament del do de l’Esperit Sant de mans de l’Arquebisbe i Copríncep Joan-Enric. En aquesta ocasió foren 34 els joves que foren confirmats.

Concelebraren amb l’Arquebisbe el Vicari General de la Diòcesi, Mn. Ignasi Navarri; el Rector d’Escaldes, Mn. Jaume Soy; el P. Joan Juncadellà, S.D.B; el P. Albano Teixeira i Mn. David Codina i acompanyà els cants a l’orgue el P. Xavier Brines, S.D.B.

Coincidint amb la festa dels apòstols St. Felip i St. Jaume, l’Arquebisbe d’Urgell invità als joves confirmands a seguir el camí de Jesús que és el dels manaments i el de les obres de misericòrdia ja que Jesucrist “és el Camí, la Veritat i la Vida”. Mons. Vives exhortà els joves a seguir en la seva vida el camí de Jesús, i a no desviar-se d’Ell buscant altres dreceres o camins alternatius que no condueixen a l’autèntica felicitat. També els convidà a seguir l’Església i la bona tradició que els joves han rebut de la família, de la Parròquia, dels mossens i catequistes que els han acompanyat en aquests anys de catequesi, no per copiar simplement, sinó valorant-ho i recreant-ho, fent el seu propi camí de vida i de fe. Finalment, Mons. Vives els animà a ser joves amb fe que transformin la societat i el món i que es comprometin en la vida parroquial.

En acabar la celebració eucarística l’Arquebisbe regalà als joves confirmats un Nou Testament obsequi de la Parròquia.