Un grup de Germans Maristes de Les Avellanes peregrina pel Jubileu a La Seu d’Urgell

El dimecres 4 de maig un bon grup de Germans Maristes de la Comunitat de Les Avellanes han pelegrinat per acollir la gràcia del Jubileu de la Misericòrdia, i han visitat el Bisbat i la ciutat de La Seu d’Urgell. Han conegut a fons el Conjunt Catedralici i les instal·lacions de l’Arxiu diocesà.

Després de travessar la Porta Santa del Temple Catedralici, han celebrat l’Eucaristia a la Catedral que ha presidit Mn. Ignasi Navarri, Vicari General de la Diòcesi.

El dinar ha tingut lloc a la Residència de la Sagrada Família i després del dinar han venerat i pregat davant la tomba de la beata Anna Maria Janer, la Fundadora de l’Institut de la Sda. Família d’Urgell.

Abans de retornar a Les Avellanes han visitat el Seminari Diocesà d’Urgell i amb el cant de la Salve Regina han posat el punt i final a aquesta joiosa jornada de convivència.