Reunió dels delegats diocesans de Catecumenat

El dia 25 de maig a la seu de la SIC, s’han reunit els delegats diocesans de catecumenat de les diferents diòcesis de Catalunya i les Illes Balears. La reunió ha estat presidida per Mn. Felip-Juli Rodríguez, responsable del departament de catecumenat del SIC.

En aquesta reunió s’ha reflexionat sobre el ja celebrat V Seminari d’Estudi del Catecumenat, enguany articulat sobre el tema del pre-catecumenat. També s’ha compartit l’experiència de la participació a l’Eurocat Bureau a Chichester els dies 18-20 de maig, en el qual van participar els membres del SIC i on es parlà de l’evangelització i el Catecumenat, tot preparant la Trobada europea sobre el Catecumenat a Pécs (Hongria) al maig de 2017.