Convivències a Tortosa d’inici de Curs del Seminari Major Interdiocesà

Els dies 8, 9 i 10 de setembre van tenir lloc al Seminari de Tortosa, l’habitual Trobada d’inici de Curs 2016-17 dels seminaristes que aquest curs conviuran al Seminari Major Interdiocesà, que agrupa les set Diòcesis de la Tarraconense, seguint els cursos a l’Ateneu universitari Sant Pacià de Barcelona. Estaven acompanyats pels seus formadors Mn. Norbert Miracle i Mn. Jaume Casamitjana.

Van ser uns dies de convivència i de coneixença dels qui aquest curs entren al Seminari amb els companys que ja en formen part, així com de pregària amb un Recés que els va predicar el Mn. Javier Vilanova, nou director espiritual del SMI i recotr del Seminari de Tortosa, i una xerrada sobre la vocació que els va impartir Mn. Víctor Cardona.

Els seminaristes també van poder visitar la monumental ciutat de Morella on van ser atesos pel rector de la parròquia Mn. José Angel Pitarch, i també Sant Mateu on, al monestir de Santa Anna de les Agustines, van dialogar amb la comunitat de religioses contemplatives i van celebrar-hi l’Eucaristia, presidida per Mons. Enric Benavent, bisbe de Tortosa.