L’hospitalitat de Lourdes d’Andorra pelegrina a Meritxell

Els membres de l’Hospitalitat Diocesana de la Mare de Lourdes que resideixen al Principat d’Andorra van pelegrinar el dia 10 de setembre al Santuari-Basílica de Meritxell per agrair a la Mare de Déu la seva protecció materna, sobretot durant el pelegrinatge anual a Lourdes, amb motiu de la celebració de la diada de la Mare de Déu de Meritxell, Patrona del Principat.
Mn. Eduard Salinas, Rector de la parròquia de La Massana, va presidir l’Eucaristia, en la que van concelebrar també el Rector del Santuari, Mn. Ramon Rosell i Mn. Blai Fortuny. Els pelegrins van participar en l’Eucaristía fent l’ofertori del pa i del vi, i també del pendó que acompanya els pelegrins andorrans a Lourdes amb motiu de la peregrinació diocesana anual, i signe identificatiu del grup. Els pelegrins andorrans van concloure que en la nostra vida, “Lourdes i Meritxell van de la mà”.
Els Santuaris de Lourdes i Meritxell són els santuaris pirinencs, que juntament amb els de Montserrat, el del Pilar de Saragossa i el de Torreciudad, constitueixen la Ruta Mariana, que atreu molts visitants cada any.
No Valid Folder Selected