Reunió de les Comissions Interdiocesanes de Litúrgia, Música, Patrimoni i Catecumenat

El dia 30 de novembre van tenir lloc a la seu de la Conferència Episcopal Tarraconense a Barcelona diverses reunions de Comissions Interdiocesanes: la reunió ordinària de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia, presidida per l’arquebisbe d’Urgell Mons. Vives i el coordinador Mn. Joan Baburés, i a la tarda la reunió de la Comissió Interdiocesana de Música.

S’hi van tractar diversos temes: el balanç de l’Any de la misericòrdia, la difusió dels volums de la Litúrgia de les hores, el Diumenge de la Paraula, i continuar revisant el Missal 3ª edició en llengua catalana. També els temes de les composicions musicals per a la Litúrgia de les Hores que encara falten.

El bisbe de Girona Mons. Pardo va presidir la reunió del Secretariat per al Patrimoni, amb el coordinador Mn. Lluís Prat, Delegat de Solsona. I també Mn. Joan M. Amich, de Girona, Director del Secretariat Interdiocesà per a la Catequesi i Mn. Felip J. Rodríguez, de Barcelona, van presidir la trobada dels Delegats diocesans per al Catecumenat.