Càritas vol ajudar a treballar els Valors!

Aquest dilluns 6 i dimarts 7 de març el Projecte d’Educació en Valors per a infants i adolescents de Càritas d’Urgell s’ha fet present a l’Escola de Ponts. Els alumnes de Cicle Mitjà i Superior han participat en el taller que ha conduit l’educador Juanjo Tenorio del Centre de Càritas Sant Domènec a Balaguer, hi han participat uns 100 alumnes que han aprés a conèixer el que és i fa Càritas, com han de viure els valors de la solidaritat, del compartir, de l’ajudar, i tot en un format de dinàmiques i jocs que han agradat molt als alumnes que hi han participat, són ells els veritables protagonistes de l’activitat que els permet reforçar més la tasca d’aprendre i viure valors, una tasca que ja fa l’escola en els seu programa educatiu i formatiu, i que amb aquestes i altres activitats és pot reforçar i acompanyar.

A l’activitat s’ha fet present la Conxita Lloret Directora de Càritas Parroquial de Ponts, una presència que vol comunicar que aquesta tasca d’educació de Càritas d’Urgell va lligada a la feina i a la presència de les Càritas Parroquials del Bisbat. Una bona iniciativa que ajuda a visualitzar millor la Campanya Institucional d’aquest curs que “Ens crida a ser Comunitat”.

En aquest primers mesos de l’any s’han fet tallers a les escoles i instituts de Balaguer i ara de Ponts. Aquest activitat pot ser demanada a Càritas d’Urgell, una aposta que es fa per poder sensibilitzar i educar en els valors als nostres infants i adolescents, des de la visió de Càritas, aquesta presència de l’Església que busca ajudar als més necessitats de la nostra societat, i també conscienciar a les noves generacions en valors positius i constructius.