Trobada de la Delegació diocesana de Família i Vida

Dimecres dia 8 de març a la Casa del Bisbat de La Seu d’Urgell es va reunir la delegació de Família i Vida de la Diòcesi d’Urgell. Va presidir la reunió el Delegat diocesà Mn. Joan Antoni Mateo. Després de la pregària inicial el Delegat va informar sobre les darreres reunions d’Arxiprestos i Consell Pastoral i Presbiteral que han demanat aprofundir en la preparació al matrimoni de les parelles que han de rebre el sagrament, tal i com ho demana la darrera exhortació apostòlica del Papa Francesc Amoris Laetitia. Es va acordar un material concret a proposar als Arxiprestos per a millorar la preparació matrimonial en els diferents Arxiprestats.

La Sra. Patricia Navas va informar sobre les trobades mensuals que s’han iniciat per preparar els agents de pastoral matrimonial que dirigeix el Vicari General, Mn. Ignasi Navarri, tot aprofundint en la temàtica de l’Exhortació Amoris Laetitia. També va informar sobre el Centre d’Orientació Familiar (COF) que la Diòcesi vol oferir per donar assessorament i recolzament a les parelles que puguin passar per un moment de dificultat, i per atendre les necessitats en el camp del matrimoni i la família.

Mn. David Codina va explicar als membres de la Delegació els detalls de la propera Jornada interdiocesana de família que tindrà lloc el diumenge dia 26 de març a la Basílica de la Sagrada Família de Barcelona, coincidint amb la Jornada per la Vida, que se celebra el 25 de març. De la Diòcesi d’Urgell està prevista l’assistència d’uns 150 participants vinguts d’arreu de la geografia del Bisbat.