Reunió dels Bisbes i Rectors del Seminari Major Interdiocesà

El dia 8 de juny va tenir lloc al Seminari Major Interdiocesà de Catalunya la reunió de final de curs dels Bisbes que hi tenen els seus Seminaris integrats i els Rectors respectius, de les set Diòcesis Tarragona, Girona, Lleida, Solsona, Tortosa, Urgell i Vic. Fou presidida per l’Arquebisbe metropolità de Tarragona Mons. Jaume Pujol i hi assistiren l’arquebisbe d’Urgell, bisbe delegat per al Seminari i els altres Bisbes catalans implicats.

Després de rebre i reflexionar sobre la Memòria del Curs 2016-2017, i de l’aplicació de la nova Ratio de formació sacerdotal, van aprovar la continuïtat per a un nou trienni de l’Equip de formadors Mn. Norbert Miracle, com a Rector, Mn. Jaume Casamitjana, com a Vicerector, i Mn. Xavier Vilanova com a Director espiritual. Ho feren públic als seminaristes posteriorment.

L’Eucaristia en la festa de Jesucrist Gran Sacerdot centrà la trobada amb els seminaristes, presidida per l’arquebisbe Pujol, i posteriorment un sopar de germanor clogué la reunió.