S’ha iniciat el Pelegrinatge diocesà a Terra Santa

El dia 21 de juny va començar el pelegrinatge diocesà a Terra Santa, des del Bisbat d’Urgell, per Barcelona i Tel Aviv fins a la Terra de Jesús, que durarà fins al dia 1 de juliol. El responsable del pelegrinatge és Mn. Ramon Sàrries, Arxiprest d’Andorra i professor de Bíblia, que va culminar els seus estudis a Jerusalem, i no ha cesssat d’acompanyar any rere any molts grups de pelegrins, i que té el do de saber acompanyar i fer viure el camí dels pelegrins espiritualment.

Des de Galilea i el llac de Tiberíades, per Natzaret -la pàtria de Jesús- aniran recorrent durant nou dies tots els llocs més emblemàtics i significatius per a la fe en Jesús, el Fill de Déu que allà ens donà els seus signes i les seves paraules, i sobretot a Jerusalem dugué a terme el seu misteri pasqual. Galilea, el llac, la muntanya de les Benaurances, Canà, Bànies, i Jericó, fins a Jerusalem.

El viatge de fe a Terra Santa, com a pelegrí, ha dit el Papa Benet XVI, és un cinquè Evangeli que revela i ajuda a plantejar-se les grans qüestions sobre Jesucrist, i a créixer en la proclamació convençuda de la fe en la seva Resurrecció, que porta al testimoniatge personal i comunitari.