Reunió a Balaguer de les Comissions de Litúrgia i de Música de la CIL

El dia 3 de juliol al Santuari del Sant Crist de Balaguer (Urgell) va tenir lloc la reunió conjunta de final de curs de les Comissions Interdiocesanes formades pels Delegats de Litúrgia i de Música de les deu diòcesis de la Conferència Episcopal Tarraconense. Va presidir la trobada l’Arquebisbe d’Urgell amb el Delegat coordinador Mn. Joan Baburés, delegat de Girona, i hi assistiren un bon nombre de tots els Delegats diocesans.

Acompanyats pel Capellà Custodi del Santuari Mn. Pau Vidal i per l’Arxiprest de la Noguera i Rector de Balaguer, Mn. Joan Pujol, van visitar les obres més notables del patrimoni de Balaguer: El Santuari del Sant Crist, el Pla d’Almatà, l’església gòtica de Sta. Maria, l’església del Sagrat Cor de Jesús contemporània i l’església gòtica de Sant Domènec.

També pogueren tenir una reunió on es va parlar del treball que es van fent sobre el missal revisat en llengua catalana, el diumenge de la Paraula i la setmana bíblica per a l’advent proper, i temes de música.