Nomenaments del Bisbat d’Urgell

L’Arquebisbe d’Urgell amb data 17 de juliol de 2017 va signar la renovació del Consell Episcopal, i de la quasi totalitat dels Delegats diocesans i altres serveis diocesans, així com les noves dedicacions Parroquials a la Diòcesi, moltes d’elles acumulades a les responsabilitats que ja tenien confiades.
Aquesta és la relació dels Nomenaments del Bisbat d’Urgell:

NOMENAMENTS NO PARROQUIALS:

Consell Episcopal:

• Il·lm. Mn. Josep M. Mauri i Prior, Vicari General de la Diòcesi d’Urgell i Ecònom diocesà.
  • Il·lm. Mn. Ignasi Navarri i Benet, Vicari General de la Diòcesi d’Urgell.
  • Il·lm. Mn. Antoni Elvira i Gorgorió, Vicari episcopal per a l’acció pastoral.
  • Mn. David Codina i Pérez, Secretari General i Canceller del Bisbat d’Urgell i Moderador de la Cúria.

Seminari diocesà:

• Mn. Gabriel Casanovas i Vila, Vicerector del Seminari diocesà d’Urgell.

Delegacions Diocesanes:

• Sr. Carles Martín Neira, Delegat diocesà per als assumptes econòmics
  • Mn. Antoni Elvira i Gorgorió, Delegat diocesà de Catequesi i encarregat del Catecumenat a la Diòcesi.
  • Mn. Xavier Parés i Saltor, Delegat diocesà de Pastoral Sacramental i Litúrgia.
  • Mn. Josep Chisvert i Villena, Delegat diocesà d’Ensenyament.
  • Mn. Josep Montoya i Viñas i Sra. Conxita Salvadó i Arqués, Delegats diocesans per a la Família i la Vida.
  • Mn. Joan Antoni Mateo i García, Delegat diocesà d’Ecumenisme i Relacions interreligioses.
  • Mn. Alfons Velásquez i Castañeda, Delegat diocesà de Pastoral Vocacional.
  • Mn. Jaume Vila i Serra, Delegat diocesà per a la Vida Consagrada.
  • Mn. Jaume Vila i Serra, Delegat episcopal per a les Causes dels Sants.
  • Sr. Lluís Plana i Sánchez, Delegat diocesà de Joventut.
  • Mn. Gabriel Casanovas i Vila, Subdelegat diocesà de Joventut.
  • Gna. Visitación Lorenzo Herrero, religiosa de la Sda. Família d’Urgell, Delegada diocesana de Pastoral de la Salut.
  • Mn. Jaume Soy i Amargant, Delegat diocesà de Missions i Director de les Obres Missionals Pontifícies.
  • Sra. Clara Arbués i García, Delegada diocesana de Patrimoni cultural.
  • Sra. Cristina Orduña i Ponti, Delegada diocesana de Mitjans de Comunicació Social.
  • Mn. Ramon Sàrries i Ribalta, Delegat diocesà de Pastoral Penitenciària.
  • Mn. Ramon Rossell i Serra, Delegat diocesà de pastoral de Santuaris, Pelegrinatges i Turisme.
  • Mn. Jaume Mayoral i Martí, Delegat episcopal de Càritas Diocesana d’Urgell
  • Mn. Lluís Eduard Salinas Muñoz, Consiliari Diocesà de Mans Unides.
  • Mn. Josep Maria Aresté i Miret, Viceconsiliari del Moviment apostòlic “Vida Creixent” del Bisbat d’Urgell.

NOMENAMENTS PARROQUIALS :

• Mn. Ignasi Navarri i Benet, Rector de la Parròquia de St. Ot de La Seu d’Urgell i de les Parròquies de St. Serni d’Arfa; St. Feliu de Castellciutat;  Sta. Coloma de La Bastida d’Hortons i St. Vicenç de Montferrer.
  • Mn. Gabriel Casanovas i Vila, prevere adscrit amb facultats de Vicari parroquial de la Parròquia de Sant Ot de La Seu d’Urgell.
  • Mn. Xavier Parés i Saltor, Administrador Parroquial de les Parròquies de Sta. Cecília de Bolvir; Sta. Coloma de Ger; Sta. Maria d’All; St. Miquel d’Isòvol; St. Pere d’Olopte; Sta. Eugènia de Saga i St. Climent de Talltorta.
  • Mn. Joan Antoni Mateo i Garcia, Rector de la Parròquia de St. Martí de Talarn.
  • Mn. Josep Uriel Álvarez Bedoya, Rector de la Parròquia de la M. de Déu Assumpta de Pradell de Sió i St. Pere de Les Ventoses.
  • Mn. Pau Bellido i Segarra, Rector de les Parròquies de la Purificació d’Adrall; St. Tirs d’El Pla de Sant Tirs, i St. Andreu de La Parròquia d’Hortó.
  • Mn. Joaquim Cebrian i Puyuelo, Rector de la Parròquia de la Mare de Déu Assumpta de Ribes de Freser i de les Parròquies de St. Vicenç de Planoles;  St. Esteve de Pardines; St. Cristòfol de Ventolà i St. Feliu de Bruguera.
  • Mn. Joan Perera i Faura, Capellà custodi del Santuari de la Mare de Déu de Núria; Rector de la Parròquia de St. Jaume de Queralbs i de les Parròquies de St. Martí de Campelles; St. Serni de Fustanyà; St. Cristòfol de Nevà i St. Cristòfol de Toses.

TRIBUNAL DIOCESÀ D’URGELL:

• Mn. Jaume Vila i Serra, Vicari Judicial de la Diòcesi d’Urgell.
  • Mn. Benigne Marqués i Sala, Jutge diocesà
  • Mn. Antoni Agelet Delpueyo, prevere de Lleida, Jutge diocesà
  • Mn. Pau Bellido i Segarra, Jutge diocesà.
  • Mn. David Codina i Pérez, Promotor de Justícia i Defensor del Vincle.
  • Sr. Josep Ràbade i Fernández, Notari del Tribunal eclesiàstic d’Urgell.

La presa de possessió d’aquestes responsabilitats es farà en temps oportú, segons convingui en cada cas.

La Seu d’Urgell, 17 de juliol de 2017.