Recés d’inici de curs de Càritas al nostre Bisbat

Aquest divendres dia 15, tindrà lloc el Recés dels agents de Càritas Diocesana d’Urgell i Càritas Andorrana. A més d’iniciar el curs es continua la proposta feta pel Papa Francesc en l’Any de la Misericòrida de fer jornades de pregària amb els agents que treballen i col·laboren amb les diferents Càritas i amb tots els seus programes i àmbits.

El lema d’aquest Recés és “Acompanyats per Jesús fem camí amb les persones”, i serà dirigit pel P. Ferran Solé, salesià que treballa a la Fundació de l’Església Centre Català de la Solidaritat (CECAS) i col·labora pastoralment a la parròquia d’Agramunt. Els diferents equips de Càritas Diocesana d’Urgell, de Càritas Andorrana i de les Càritas Parroquials, s’aplegaran a la Residència Sagrada Família de La Seu d’Urgell per a viure una jornada de pregària, de convivència i reflexió espiritual.

Al migdia i a l’església de la Sagrada Família tindrà lloc l’Eucaristia que presidirà l’Arquebisbe Mons. Joan-Enric Vives, que és també el President de Càritas Diocesana.
20170915RecesCaritas