Congrés de les Hospitalitats diocesanes de la Mare de Déu de Lourdes a La Seu d’Urgell

Les Hospitalitats diocesanes de la Mare de Déu de Lourdes amb seu a Catalunya es troben en un congrés els proper dies 7 i 8 d’octubre a La Seu d’Urgell.

La trobada s’iniciarà a les 8:30 del dissabte amb una pregària de Laudes, i després d’esmorzar s’iniciarà formalment el Congrés, que s’espera que reuneixi representants de totes les hospitalitats del territori català. La primera conferència, «XXV anys de les Jornades Mundials de la Pastoral de la Salut, una mirada al passat per seguir endavant», serà a càrrec de Mn. Ignasi Navarri, Vicari General de Bisbat d’Urgell i Consiliari Diocesà d’Urgell de l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes. Es preveu que durant el dia es portin a terme diverses activitats: el testimoni de les hospitalitats de Vic i Solsona amb motiu del seu 50è aniversari una visita al Palau Episcopal i a la Catedral de Santa Maria i al Museu Janer. El diumenge la conferència central serà a càrrec de Mons. Joan-Enric Vives, Arquebisbe d’Urgell,  que també presidirà la Missa a la Catedral de Santa Maria.