Trobada ecumènica de Corals lleidatanes a Guissona

El dia 19 de novembre a l’església parroquial de Guissona va tenir lloc una joiosa Trobada ecumènica de pregària a través de les cançons que les diverses comunitats canten en la celebració litúrgica. Hi van participar el Cor parroquial de Guissona, la Coral ucraïnesa de Guissona, la Coral romanesa de Lleida, el Cor ortodox de Lleida i el Cor de la Catedral de Lleida. Cada Coral després d’entrar en processó, ha ofert 4ò 5 peces, i finalment han cantat dues cançons tots units.

La bellesa de casa tradició litúrgica cristiana s’ha posat en comunió amb les altres, i el clima d’oració ha anat creixent. També els sacerdots han ofert cants diversos.

Al final el Rector Mn Ramon Balagué i l’Arquebisbe d’Urgell Joan-Enric Vives dirigiren paraules d’agraïment a tots els Cors  al servei de les celebracions litúrgiques i als assistents.