Festa de Crist Rei a Agramunt

Diumenge 26 de novembre la comunitat parroquial d’Agramunt va viure amb intensitat la solemnitat de Nostre Senyor Jesucrist, Rei de l’Univers, per la presència a l’Eucaristia dominical de la Comunitat de Filles de Crist Rei que en aquella data celebraven la seva Festa. És la comunitat religiosa iniciada el setembre passat.

La festa es va preparar amb un tridu de pregària on es va recordar la figura del Venerable Mn. Josep Gras i Granollers, nascut a Agramunt l’any 1834 i fundador de l’Institut de Filles de Crist Rei i del qual el 2018 se celebra el centenari de la seva mort.

El diumenge 26, dins l’Eucaristia dominical de la Parròquia, presidida pel Rector Mn. Uriel Àlvarez, les 3 germanes que formen la comunitat d’Agramunt, Gna. M. Dolores, M. Teresa i Visitación, van renovar públicament els seus vots religiosos com és tradició a la Congregació. Durant l’Eucaristia també van donar gràcies a Déu els matrimonis de la Parròquia que celebraven les seves bodes de plata i or matrimonials, que van voler unir-se a la festa de les Germanes de Crist Rei.

En acabar la celebració es va entronitzar dins una capella lateral de l’església parroquial una imatge del Venerable Mn. Josep Gras i Granollers per fomentar la seva devoció entre els fidels i demanar la gràcia de la seva Beatificació.