Concert de Sant Esteve a favor de Càritas a Ponts, per iniciativa dels joves

El 26 de desembre, festa de Sant Esteve, va tenir lloc un Concert Solidari a la Capella dels Dolors de Ponts. No va ser un més dels molts concerts que en aquests dies nadalencs es fan arreu de casa nostra, perquè la iniciativa de l’activitat va sortir d’un grupet de nenes que han volgut fer alguna cosa per ajudar els altres, tot seguint l’eslògan de la Campanya que ens diu: “Aquest Nadal, sigues part de la solució contra la pobresa”. Així l’Anastàsia, l’Anna, la Berta, l’Aran i l’Anna van organitzar aquest concert, també van buscar la col·laboració d’altres infants i joves de Ponts i van oferir un esplèndid concert, amb peces musicals clàssiques i modernes, tampoc no hi van faltae les nadales. Aquesta activitat una més de les que s’han fet al nostre Bisbat i a les nostres parròquies per a conscienciar i recollir fons per a poder lluitar contra la pobresa que viuen persones del nostre entorn, moltes vegades infants i persones grans.
Els donatius, gairebé uns 400 euros, que la gent ha ofert al final del Concert aniran a finançar els projectes socials de la Càritas Parroquial per a Ponts i pobles de la rodalia i que tenen com a destinataris persones i famílies amb necessitats. La directora  de Càritas Parroquial de Ponts, Conxita Lloret així ho ha recordat al final del concert, afirmat que malgrat la seva jove edat han estat part per ser solució d’aquest problema que és la pobresa, i a la vegada ho ha agraït tot regalant un petit detall als protagonistes d’aquesta acció solidària.
També és important que en les Campanyes de Càritas hi participin i se’ls doni el protagonisme a la gent jove, una manera de conscienciar-los i a la vegada donar-los l’oportunitat de sentir-se implicats en ajudar a construir un món més just i solidari.