Reunió de la Delegació diocesana per a la Família i la Vida

Dissabte dia 10 de febrer a la Casa del Bisbat de La Seu d’Urgell va tenir lloc la reunió ordinària de la Delegació diocesana per a la Família i la Vida presidida pels Delegats, Mn. Josep Montoya i Conxita Salvadó.

Els delegats van informar de les reunions que estan mantenint pels diferents Arxiprestats per tal de presentar el nou projecte de preparació al matrimoni per als esposos que, a partir dels diàlegs amb les parelles, vol preparar-les millor en els grans temes com són la psicologia de la parella, l’amor, la sexualitat, els fills, l’obertura social de la família i la fe i el sagrament del matrimoni que rebran, tal com ho demana el Papa Francesc a la seva Exhortació apostòlica Amoris laetitia.
També van informar sobre la Reunió de Delegats de Família de les Diòcesis amb seu a Catalunya que va tenir lloc el passat dia 27 de gener, i van exposar les principals iniciatives que s’hi van presentar: la preparació de la setmana de la família, dels dies 1 al 10 de març; la Trobada Mundial de Famílies que tindrà lloc a Dublín a finals de mes d’agost, etc.
La Sra. Patricia Navas va presentar el grup de matrimonis que funciona actualment a La Seu d’Urgell anomenat “Evangeli.com” i que es reuneix mensualment i es va presentar la proposta d’engegar un nou grup de matrimonis al Principat d’Andorra.
I finalment es van debatre diverses iniciatives per a millorar la presència de la Delegació diocesana per a la Família i la Vida en els mitjans de comunicació de la Diòcesi i en les xarxes socials.