Trobada amb el President del Centre de Pastoral Litúrgica de Barcelona

Dimecres dia 28 de març, a la seu del Seminari Interdiocesà de Barcelona, l’Arquebisbe d’Urgell i Secretari de la Conferència Episcopal Tarraconense, com a president de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia (CIL) va rebre la visita del recentment nomenat President del Centre de Pastoral Litúrgica de Barcelona (CPL), Mn. Josep M. Romaguera, acompanyat de la Sra. M. Àngels Termes, Directora de la nova Revista “Galilea.153” que el CPL editarà per a la formació permanent de les persones interessades en el servei i la vida litúrgica.

Properament enviaran el número primer d’aquesta Revista bimensual a tots els Bisbes de Catalunya i se’n farà una presentació pública el 12 d’abril a Barcelona. A més de presentar-se el nou President, també van explicar-li a Mons. Joan-Enric Vives els diversos camps de treball del Centre de Pastoral Litúrgica, els serveis i publicacions que ofereixen, la difusió que n’estan fent, i li demanaren poder tenir una trobada amb els Bisbes de la Conferència Episcopal Tarraconense.