Assemblea del Secretariat Interdiocesà de Catequesi a Figueres

Els dies 4, 5 i 6 de juny, els membres del Secretariat Interdiocesà de Catequesi de Catalunya i Balears (SIC) s’han reunit a Figueres (Diòcesi de Girona) en la seva Assemblea anual que ha presidit Mons. Antoni Vadell, bisbe auxiliar de Barcelona i recentment encarregat del Secretariat. Per Urgell hi participava Mn. Antoni Elvira, Vicari episcopal de pastoral i Delegat diocesà de Catequesi.

Els delegats de Catequesi de les diverses diòcesis i altres membres del Secretariat avaluaren la situació de la catequesi a casa nostra i els camins de renovació que poden ser més adients de cara al futur. Igualment revisaren les activitats del SIC durant aquest curs i programaren les jornades formatives projectades per al mes de juliol per als responsables de catequesi, i les del mes de novembre per als catequistes.

En el marc de l’assemblea es va realitzar un seminari d’estudi sobre la temàtica Del primer anunci a la catequesi, que fou dirigit pel professor Juan Carlos Carvajal Blanco, de la Universitat San Dámaso de Madrid.

El Bisbe de Girona, Mons. Francesc Pardo, també es va fer present en l’encontre i presidí una de les celebracions de l’Eucaristia de les jornades.