Alumnes de l’Institut Superior de Litúrgia de Barcelona visiten Urgell

Els dies 16 i 17 de novembre un grup d’alumnes de l’Institut Superior de Litúrgia de Barcelona, acompanyats per Mn. Francesc Xavier Parès, professor de Litúrgia al mateix Institut i Degà del Capítol Catedral d’Urgell, van visitar la Diòcesi d’Urgell.
Dins els actes van visitar la Catedral, a la ciutat de La Seu d’Urgell, el Palau episcopal de l’Arquebisbe i Copríncep episcopal d’Andorra i el Principat d’Andorra on van celebrar l’Eucaristia al Santuari-Basílica de la Mare de Déu de Meritxell, amb la Casa de Colònies AINA.
Aquest grup d’alumnes provenen de Cameroun, Congo, Mèxic, El Salvador, Colòmbia i Perú.
L’Arquebisbe d’Urgell els va poder saludar i acollir i els explicà la història del Bisbat d’Urgell i, en particular, comentà la singular missió que el Bisbe d’Urgell sempre ha desenvolupat com a cap d’Estat del Principat d’Andorra.
Compartir
Firmeza cuando sea necesario; dureza nunca; dulzura y caridad siempre (Beata Ana María Janer)
d’Amic e Amat
Firmeza cuando sea necesario; dureza nunca; dulzura y caridad siempre (Beata Ana María Janer)
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

Hoy recordamos, con toda nuestra iglesia diocesana, la memoria litúrgica de una mujer religiosa del siglo XIX que supo captar la realidad de la sociedad y de la tierra en la que vivía. Se trata de la Beata
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda