Reunió de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia (CIL)

El dia 4 de febrer a la seu de la Conferència Episcopal Tarraconense de Barcelona va tenir lloc la reunió de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia (CIL) presidida per l’Arquebisbe d’Urgell Joan-Enric Vives i el coordinador Mn. Joan Baburés, delegat diocesà de Litúrgia de Girona.

Van assistir-hi els representants de set Diòcesis i van tractar sobre el Missal Romà en la tercera edició, la “confirmatio” de la Santa Seu, la revisió del Ritual d’Exèquies i les condicions per a la presidència d’exèquies per part de laics degudament preparats i autoritzats, els columbaris en esglésies, i diverses informacions, entre d’altres.

També van poder connectar telefònicament amb el Delegat diocesà d’Urgell Mn. Xavier Parés, que estava hospitalitzat, animant-lo.