A la seva homilia l'Arquebisbe Joan-Enric glossà la figura de Sant Ot, patró de la ciutat de La Seu d'Urgell, i com fou un pastor amb un zel ardent que es va preocupar pels més pobres i pel culte diví. Va recordar com Déu exerceix el seu Pastor de tots nosaltres, a través de pastors mediadors. Molts són pastors, cadascú des del seu propi àmbit, i va animar a pregar i sostenir especialment la tasca dels pastors preveres i diaques, i a demanar a Déu el do de noves vocacions que puguin guiar la comunitat cristiana i fer present Jesucrist. Animà tots els fidels a ser pastors, mestres, vetllant pels qui tenim al costat, especialment els més necessitats i animar a perseverar en l'amor de Jesús. Recordà com acabaem de cloure l'estapa diocesana del Sínode "Per una Església sinodal: comunió, participació i missió" i com l'Església sempre està en camí i com tots estem cridats a fer camí els uns amb els altres.
En acabar la missa, a la plaça dels Oms, al costat de la porta lateral de la Catedral, va haver-hi ball de sardanes i coca i vi oferts per a tothom per celebrar amb joia el sant patró de la ciutat.
View the embedded image gallery online at:
https://bisbaturgell.org/index.php/ca/mes-noticies/895-noticies-2021-urgell/12563-celebracio-de-st-ot-patro-de-la-seu-d-urgell-a-la-catedral#sigProId9e3b5ab793
https://bisbaturgell.org/index.php/ca/mes-noticies/895-noticies-2021-urgell/12563-celebracio-de-st-ot-patro-de-la-seu-d-urgell-a-la-catedral#sigProId9e3b5ab793