Els Consultors van prendre possessió canònica del seu ofici davant de l’Arquebisbe i van professar la fe. Van escollir com a secretari del Col·legi Mn. Ramon Sàrries.
A continuació es va aprovar l’acta de la darrera reunió i van rebre de l’Arquebisbe Joan-Enric diverses informacions sobre la vida de la Diòcesi i les atribucions d’aquesta institució postconciliar.
En un moment de la reunió es va fer present el Delegat per als assumptes econòmics que va informar el Col·legi sobre diversos temes.
El renovat Col·legi de Consultors està format pels següents preveres:
- Mn. Pere Balagué i Bajona
- Mn. David Codina i Pérez
- Mn. Antoni Elvira i Gorgorió
- Mn. Joan Pau Esteban i Osma
- Mn. Benigne Marquès i Sala
- Mn. Josep M. Mauri i Prior
- Mn. Ignasi Navarri i Benet
- i Mn. Ramon Sàrries i Ribalta
View the embedded image gallery online at:
https://bisbaturgell.org/index.php/ca/mes-noticies/895-noticies-2021-urgell/12459-reunio-constitutiva-del-col-legi-de-consultors-d-urgell#sigProId0aeb7793d1
https://bisbaturgell.org/index.php/ca/mes-noticies/895-noticies-2021-urgell/12459-reunio-constitutiva-del-col-legi-de-consultors-d-urgell#sigProId0aeb7793d1